Resultat campanya de donació

La setmana passada va tenir lloc durant dos dies, la II Campanya de Donació de Sang promoguda conjuntament pel Banc de Sang i Teixits (BST) de Catalunya i el nostre Institut.
En aquesta II edició, alumnat de 3r d’ESO i PFI han participat com a voluntaris durant ambdós dies per rebre i acompanyar al llarg de tot el procés de donació de sang als donants. Gràcies per la vostra tasca!

Durant els dos dies 110 persones es van apropar a l’Institut, i 96 de les quals van poder realitzar la seva donació.
La diferència recau en el fet que s’han de complir un seguit de requisits mèdics per a poder ser donant i que l’equip sanitari que du a terme les extraccions ha de fer garantir.
Entre totes les donacions, 1 de cada 3 donants, va ser la seva primera vegada.
La distribució per sexes entre les donacions rebudes tant en horari de matí com de tarda, va ser gairebé exacte del 50%.

Moltes gràcies a tota la Comunitat Educativa (pares, tutors, professors, personal d’administració i serveis, alumnes…) perquè tots, d’una manera o altra heu col·laborat perquè fos un èxit i que amb aquest gest altruista que heu fet, moltes, moltíssimes persones (fins a 285 persones) es podran veure beneficiades.
MOLTES GRÀCIES!