Taller de rondalles

La setmana passada l’alumnat de 4t del nostre institut va gaudir dels contes de Cesc Serrat en una primera sessió d’un taller de rondalles. Carregat d’equipatge i paraules, ens va fer reflexionar sobre el sentit que hi ha al darrere de moltes històries. També ens va oferir uns quants consells per explicar els nostres propis contes.

A qui no li han explicat històries de petit… i de gran? Ara és el torn del nostre alumnat, que, en una segona sessió, transformaran històries escrites o adaptades per ells i elles en rondalles aptes per a tothom.