Sortida al MUSEU DEL DISSENY

Els dies 4 i 11 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut va fer una sortida al Museu del Disseny de Barcelona, organitzada pel Departament d’Educació Visual i Plàstica.

Els nois i noies, després de visitar l’exposició sobre el disseny de productes, van participar en un taller on van analitzar diversos productes quotidians, tenint en compte l’ergonomia, els materials i els colors utilitzats, el muntatge, el pes o la funció de l’objecte, entre d’altres aspectes.

L’alumnat també va aprofitar aquesta sortida per visitar el nou Mercat dels Encants, un mercat emblemàtic barceloní, on van trobar multitud d’objectes ben curiosos, mobles vells, discs de vinil, fotografies, càmeres fotogràfiques antigues, joguines..