Sortida al MUSEU DEL DISSENY

Els dies 4 i 11 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut va fer una sortida al Museu del Disseny de Barcelona, organitzada pel Departament d’Educació Visual i Plàstica. Els nois i noies, després de visitar l’exposició sobre el disseny de productes, van participar en un taller on van analitzar diversos productes quotidians, tenint […]

Sortida al MUSEU DEL DISSENY Llegeix més »