Sortida al MNAC

img_20161006_134633Grans artistes a 1r d’ESO!

Durant el mes d’octubre, l’alumnat de 1r d’ESO va poder gaudir d’una visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) a la matèria d’Educació Visual i Plàstica i un interessant taller.

En el taller, l’alumnat va poder conèixer les tècniques pictòriques que s’utilitzaven a l’Edat Mitjana, com la pintura al tremp, els seus pigments i aglutinadors i, seguidament, van poder experimentar com a artistes del Romànic, pintant una tauleta de fusta cadascú, que després passaria a formar part una pintura conjunta.

En el vídeo, creat per la professora Ana Ramallo, poden observar imatges preses durant la visita al MNAC i durant tot el procés de creació artística.