Sortida a l’estació de control de la qualitat de l’aire

L’alumnat de 3r d’ESO ha fet una sortida a l’estació control de la qualitat de l’aire de Barberà del Vallès. Allà ha après quines són les fonts de contaminació atmosfèriques, quins són els contaminants atmosfèrics principals i com aquests es controlen i mesurem a les estacions de control de la qualitat de l’aire. Per respirar un aire pur hem d’utilitzar els cotxes amb consciència! 🚗💨

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut