Sortida a les pistes d’atletisme 23-24!

Arriba el final del 1r trimestre i això significa que amb ell arriba la tradicional sortida a les pistes d’atletisme, per part de l’alumnat de 3r d’ESO, amb la qual tanquem els continguts corresponents a l’atletisme que es treballen des d’Educació Física.

Una jornada ben esperada i que ens deixen imatges com aquestes! Gaudiu del vídeo que ha editat el Departament d’Educació Física! Aprofitem també per donar les gràcies a la Unió Atlètica de Barberà del Vallès per la seva tasca!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut