Sortida de 3r a la biblioteca Esteve Paluzie

Tot el nivell de 3r d’ESO ha conegut els serveis i l’espai de la biblioteca pública Esteve Paluzie propera al nostre institut.

En el transcurs d’una hora, les i els alumnes han pogut assabentar-se del funcionament de les instal·lacions que ofereix aquest espai, ja conegut per la majoria de l’alumnat. Per aquelles que no sabien com funciona aquesta àrea cultural, han descobert el servei de préstec, l’opció del carnet digital, la connexió de les xarxes amb altres biblioteques, la possibilitat de treballar la competència digital mitjançant els ordinadors gratuïts i els espais separats en nivells per treballar tant de forma individual com en grup.