Saps què és una fotofilosofia?

El passat 20 de novembre, el professorat del Departament de Filosofia del nostre centre va acompanyar una mostra de l’alumnat de l’optativa de Filosofia de 4t d’ESO a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona.
L’objecte de la visita era assistir a l’acte de lliurament de premis de l’activitat de fotofilosofia, en què   enguany ha participat el nostre centre per segon any consecutiu. L’alumnat premiat de La Romànica va rebre un diploma de part de l’organització.
L’activitat de la fotofilosofia consisteix a fer una fotografia digital que reflecteixi una pregunta filosòfica, prèviament pensada. Pretén apropar la filosofia a l’alumnat, aprofitant les noves tecnologies.
Properament, es penjaran les fotofilosofies guanyadores, corresponents a alumnes de 4t d’ESO i de  batxillerat, en un plafó del vestíbul del centre, perquè tothom pugui gaudir de la gran tasca produïda.

Moltes gràcies i l’enhorabona a tot l’alumnat participant!!