433 gràcies!

L’Institut La Romànica amb La Marató:

Enguany, s’han recaptat 433 euros a la rifa de les paneres de Nadal. Aquesta quantitat se sumarà al marcador de La Marató TV3 i anirà destinada a la recerca mèdica de les anomenades “malalties rares”.

Els números premiats a la rifa de les 8 paneres, que ha tingut lloc el 19 de desembre, han estat: 1= 153, 2= 068, 3= 402, 4= 390, 5= 083, 6= 110, 7= 294 i 8= 429. I un número a qui li ha tocat un val de 50 euros per comprar en Berska que és el 371.

Els premis han quedat molt ben repartits: dos alumnes de l’ESO i una alumna de Cicle Formatius, tres professores (d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), una membre del PAS i la responsable de la Cantina del centre.

L’enhorabona!

Gràcies a tothom per la vostra solidaritat.