L’alumnat d’Alemany al concurs artístic de Goethe Institut “Leseratte”

L’alumnat de 4rt d’ESO i de 1r de Batxillerat d’Alemany ha participat al concurs de Goethe Institut “Leseratte” (ratolí de biblioteca). Aquest està relacionat amb el dia de Sant Jordi i s’havia de decorar una bossa per llibres que ens han proporcionat.

Els treballs han quedat molt creatius i originals. A part d’això, tots i totes les participants s’han alegrat moltíssim de rebre un regal per part del Goethe Institut: un Pendrive de 16 GB. Aquestes petites sorpreses animen sempre a continuar estudiant i esforçant-se.

Aquí teniu un tastet de les seves creacions!:

L’enhorabona per la participació i molt bona feina!