Olimpíada de Biologia de Catalunya

El dissabte 8 de febrer de 2020 va tenir lloc a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona lOlimpíada de Biologia de Catalunya, on un alumne del nostre institut, el Sergi Ortiz Ropero de 2n A de Batxillerat,  va quedar seleccionat dintre dels 20 millors de Catalunya.

L’Olimpíada de Biologia de Catalunya té com a objectiu principal estimular i implicar als estudiants de Batxillerat en el desenvolupament d’aquesta ciència, atès que resulta impossible comprendre la vida, analitzar els seus problemes i plantejar solucions sense un coneixement adequat de les principals qüestions biològiques, per exemple en aspectes com la contaminació ambiental i el canvi climàtic, la biotecnologia, la conservació de la biodiversitat, i el diagnòstic i tractaments de malalties, entre molts altres.

La prova consisteix en una part teòrica, que realitza tot l’alumnat inscrit, i una altra de pràctica, que realitzen només els 20 alumnes finalistes.

Gràcies Sergi per deixar l’institut amb el llistó tant alt!