Departament de Ciències

Anem al Tibidabo?

El divendres 28 de maig vam fer una sortida al Tibidabo amb l’alumnat de 1r de Batxillerat per fer pràctiques de física a les diferents atraccions. El parc estava obert per estudiants de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Aquí us mostrem algunes imatges:    

Anem al Tibidabo? Llegeix més »

Aigua, sucre i colorants

Aigua, sucre i colorants. I no es barregen els colors!! Com ho hem fet?? Cal que fem barreges de sucre i aigua amb diferents densitats, jugant amb els tant per cent de les dissolucions i, sobretot, començar per la més concentrada. Ja només cal imaginació i paciència. Us expliquem cada pas amb alguns vídeos i

Aigua, sucre i colorants Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut