JORNADA PARTICIPATIVA #eduCoB

Text i imatge: Ester Alcón

JORNADA PARTICIPATIVA #eduCoB
Projecte Educatiu de Barberà del Vallès

Una representació d’alumnat i professorat del nostre institut va assistir aquest passat dissabte 23 de març a la Jornada Participativa #eduCoB. Van fer acte de presència tant l’alcaldessa de la ciutat Silvia Fuster, com el gerent de Serveis d’Educació a la Diputació de Barcelona, en Jordi Plana, i un representant del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

La visualització dels diferents vídeos gravats per membres del Consell Municipal d’Infants, de l’Escola CEP-Fundació Barberà Promoció, de l’Institut Bitàcola i, com no, de l’Institut La Romànica, va donar pas al diàleg “Educar-se i créixer a Barberà”, on hem de destacar la presència de la nostra alumna de batxillerat Amira Chouchane qui, a preguntes del sociòleg Jordi Collet, va explicar la seva trajectòria i experiència personal com a estudiant i ciutadana de Barberà del Vallès.

Després de gaudir de l’esmorzar als jardinets de la Torre d’en Gorgs, la Jornada va continuar amb diversos tallers participatius on els assistents van poder COnnectar, COmpartir i COnstruir de manera conjunta el futur de l’educació de la ciutat. Aquí teniu el programa:

Programa jornada eduCoB

Tenim molta feina per endavant. L’important és que ja hem començat i anem pel bon camí. A seguir aixi!