GRADUACIONS 2017 de 4t d’ESO (promoció 2013-2017)

DSC_0151

El dia 28 de juny van tenir lloc els actes oficials de comiat a l’alumnat de 4t d’ESO, promoció 2013-2017, al Teatre Municipal Cooperativa, acompanyats de professorat i familiars. El teatre, com podeu veure, era ple de gom a gom.

I, per començar, la Combo Jove de l’Escola Municipal de Música de Barberà del Vallès va interpretar una selecció de músiques:

DSC_0162

L’acte oficial va començar amb un parlament que el director de l’institut, Pep Mòdol, va adreçar a l’alumnat, encoratjant-los a seguir endavant en els nous camins que ben aviat començaran:

DSC_0169

A continuació, es va fer l’entrega dels diplomes a l’alumnat de 4t d’ESO voluntari que, a l’inici de curs, va fer de guia a l’alumnat de 1r d’ESO que ho va requerir, per tal de fer-los la integració al centre molt més agradable: Gràcies!:

DSC_0178

I va arribar el moment culminant de la vetllada: l’entrega de les orles a tot l’alumnat de 4t d’ESO que, un a un i amb elegància, van anar accedint a l’escenari, on van fer-se la que possiblement ha estat l’última fotografia de grup amb la coordinadora de 4t d’ESO i les seves respectives tutores. Aquí les teniu:

DSC_0181

DSC_0194

DSC_0196

DSC_0209

DSC_0214

I per acabar, una banda formada per alumnes, va fer un tancament als actes a ritme de rock i d’una potent i eclèctica veu.

DSC_0222

Molts dels alumnes de 4t d’ESO seguiran entre nosaltres uns anys més fent Batxillerat o Cicles Formatius, però alguns alumnes de 4t estan, en aquests moments, a punt d’aixecar el vol.

Esperem, de tot cor, que guardeu per sempre més un bon record dels anys que heu format part de la gran família de l’Institut La Romànica, de les experiències, aprenentatges i coneixences que us emporteu a la vostra motxilla personal.

Sort!