GRADUACIONS 2017 de 2n de BATXILLERAT

El dia 28 de juny van tenir lloc, al Teatre Municipal Cooperativa, els actes oficials de comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat, acompanyats de professorat i familiars.

Pep Mòdol, director de l’institut, va iniciar l’acte amb un emotiu parlament, fruit de les seves pròpies vivències i lectures de joventud. Gràcies, Pep:

DSC_0033

Igual que el curs passat, es va fer el lliurament dels diplomes a tot l’alumnat que ha participat durant aquest curs en el Projecte Lecxit. Es tracta d’un programa de voluntariat amb l’objectiu de promoure l’èxit educatiu a través de la lectura, en el qual l’alumnat de segon de batxillerat ha ajudat a l’alumnat de cicle mitjà de primària de les nostres escoles a millorar la lectura:

DSC_0047

A continuació, es va fer l’entrega de les orles, de la mà de la coordinadora de Batxillerat i dels respectius tutors i tutores de cada grup. Elegants i amb uns tocs de nerviosisme enfilaren, un a un, les escales per fer-se la darrera foto de grup. Aquí en teniu unes mostres:

DSC_0059

DSC_0068

DSC_0091

A continuació, una alumna va voler adreçar unes paraules al públic, mostrant, amb sentit crític, quina havia estat la seva experiència al centre:

DSC_0102

Un dels moments més emotius va ser el de l’entrega del Premi a l’Excel·lència Carles Garcia a la persona amb els millors resultats de 2n de Batxillerat de l’Institut La Romànica: l’Anna Nogales Garcia. L’enhorabona!:

DSC_0128

I, per concloure, una mica de bona música i un pica-pica al soterrani del TMC que el Manel i la Montse del Bar de l’Institut ja havien ja preparat, mentre els flaixos dels mòbils anaven saltant aquí i allà en fer-se les darreres fotos, moltes ja de comiat:

DSC_0134

DSC_0150

Han estat molts els anys els que l’alumnat que ara acaba l’etapa de Batxillerat han passat a l’Institut La Romànica. Molts vau arribar amb 11 o 12 anys i, literalment, us hem vist créixer. Ara, tota la comunitat educativa volem desitjar-vos molta sort ens els nous camins que aviat emprendreu.

Fins sempre!