GIMCANA D’ENTITATS JOVES 2019

Text i imatges: Ester Alcón

L’alumnat que està realitzant l’optativa de 3rESO EDUCAR EN PARTICIPACIÓ va poder gaudir de la visita a les diverses entitats i espais per a joves que tenim a Barberà del Vallès. Van conèixer, juntament amb un grup de nois i noies de l’Institut Bitàcola, els esplais El Piulet i l’Esquirol, on els monitors i monitores que treballen allà voluntàriament els van explicar en què consistia la seva tasca. Per cert, va ser molt emocionant veure a ex alumnes del nostre institut com la Paula Luque, Paula López o el Josep Ruiz com s’han implicat activament en aquestes entitats.

La ruta va incloure els espais de l’Ateneu, el Casal de Joves Obriu Pas i també els espais La Roma i el Forat, on van poder realitzar tallers com el de serigrafia (impressió en samarretes) o cuina (van elaborar les salses guacamole i hummus), apart d’altre tipus de jocs i dinàmiques.

Una sortida molt interessant per a poder conèixer l’oferta d’activitats i associacionisme que té al seu abast el jovent de la ciutat.

Agraïments als monitors d’Obriu Pas pel seu acompanyament i a tota la resta per la bona disposició i tracte.