Jornades de Portes Obertes 2019

Els dissabte 23 de març de 10 a 13 hores i el dimecres 27 de 17 a 19 hores van tenir lloc les Jornades de Portes Obertes 2019 del nostre centre.

Enguany, hem canviat el format de les jornades, per tal de què siguin més participatives.

Les jornades comencen amb una xerrada a la Biblioteca on hi participa l’Equip Directiu, el Departament d’Orientació i Coordinació de 1r d’ESO, per tal d’explicar el model organitzatiu i pedagògic del nostre centre i mostrar un vídeo on l’alumnat de 1r d’ESO explica la seva experiència a l’inici de curs i l’alumnat de 4t la seva experiència al centre, ara que estan a punt d’acabar l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria a l’Institut. Al final, el públic assistent fa preguntes per tal d’esvair dubtes i compartir els possibles neguits, ara que els seus fills i filles faran la transició de l’escola a l’institut.

La segona part és la visita guiada al centre, on hi participa tota la comunitat educativa, ja que el professorat fa un recorregut per mostrar les instal·lacions de tot l’institut, fent parades a diferents espais, preparats per gairebé tots els departaments didàctics del centre, per veure in situ una mostra de les activitats que es duen a terme, moltes d’elles amb la participació tant de professorat com d’alumnat. Aquí les preguntes solen venir per part de la canalla.

I, per acabar, un bon refrigeri a la cantina proporcionat per l’AMPA. Aquí teniu més imatges de les activitats dutes a terme.