Entre els millors

Tal i com us informàvem en un article anterior, el 8 de febrer de 2020 va tenir lloc a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona lOlimpíada de Biologia de Catalunya, on un alumne del nostre institut, el Sergi Ortiz Ropero de 2n A de Batxillerat, va quedar seleccionat dintre dels 20 millors de Catalunya.

També us hem de dir que el Sergi Ortiz Ropero també va participar a les Olimpíades de Química de Catalunya celebrades fa una setmana, on va quedar força ben situat.

Aquí us mostrem algunes fotografies del dia en què l’alumnat seleccionat entre els 20 millors a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya va rebre el reconeixement amb un acte on els entregaren una medalla commemorativa i un certificat.

L’enhorabona Sergi!

1. José María

Muy bien Sergi!!
    Lo importante es participar y aprender de las experiencias vividas q serán muy útiles de cara a la selectividad. Ánimo.