Aules ben netes

Com ja sabeu, des de fa alguns cursos, el nostre centre segueix la iniciativa de premiar les classes més netes. Les companyes del servei de neteja del centre avaluen les aules i el millor resultat de 1r cicle (1r i 2n d’ESO) i el millor resultat de 2n cicle (3r i 4t ESO) gaudeixen d’un esmorzar que posa el centre.

Els grups guanyadors del segon trimestre han estat 2B i 3C. L’esmorzar es preveu que tingui lloc el dijous 26 i divendres 27 de març.

El grup que ha obtingut la nota més baixa es quedarà sense neteja d’aula per part del servei de neteja fins que es pugui comprovar que l’aula obté una nota mitjana de 3 punts diaris durant 15 dies, és a dir, que les dones de la neteja puntuaran l’aula tal i com l’hagin deixat els alumnes.

Mantindre les aules i els espais comuns del nostre institut nets és cosa de totes les persones que compartims els espais. Així, doncs, que les aules estiguin netes i endreçades és responsabilitat de l’alumnat.