El Sant Jordi més cultural i popular

L’Institut La Romànica aposta des de fa anys per la Cultura Popular com a eina educativa i transformadora de la societat. El projecte, encetat el curs 2017-2018, ha anat evolucionant i enguany comptem amb una assignatura de Cultura Popular, comuna a tot el nivell de 1r d’ESO (més de 150 estudiants, repartits en 7 grups).

El passat dissabte 24 d’abril vàrem fer una Mostra Cultural amb motiu de la Diada de Sant Jordi i del Dia Internacional de la Dansa. Tot plegat, amb la participació d’aquest alumnat de 1r d’ESO. Una jornada on les famílies van poder venir al centre per primer cop i veure en primera persona què fan les seves filles i fills a l’assignatura de Cultura Popular. Sempre amb totes les mesures sanitàries corresponents per complir amb la normativa vigent i evitar la propagació de la COVID19.

A l’acte van assistir famílies de l’alumnat, així com representants de l’Associació de Veïns del Barri de La Romànica i l’AMPA. També van assistir a l’esdeveniment representants de l’administració local i la cultura popular de Barberà del Vallès; encapçalades pel Sr. Joan Múñoz Altimira -regidor de Cultura-, el Sr. Daniel González Cabrera -regidor d’Educació-, la Sra. Mònica Sempere Creus -regidora del barri de La Romànica-, i les regidores Sra. Elena Ordaz Machado i Sr. Pere Pubill i Linares.

Gràcies a totes les persones que fan i feu possible aquest projecte. Esperem que us agradi aquest petit vídeo resum de la jornada.

Mostra Cultural Diada de Sant Jordi 2021 (clica)

VISCA LA CULTURA POPULAR I VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA!