Educació Física a 1r d’ESO – Cooperació i atletisme!

Ja en ple 1r trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO, dins d’Educació Física, es troba immers en el salt d’alçada el qual forma part dels continguts de treball del curs, dins de la temàtica d’atletisme, tal com podeu veure en les següents fotografies corresponents al grup de 1r d’ESO E.

D’altra banda, fomentem el treball en equip amb propostes com les que també podeu veure a les imatges, així com en el vídeo següent, amb un joc cooperatiu previ al partit de Korfbal, per escalfar. En aquest cas són les i els alumnes de 1r d’ESO B.

De nou, un exemple més dels valors que es potencien a través, entre altres, de l’Educació Física! Gràcies al seu departament per fer-nos arribar aquest material per poder compartir amb tothom!