Educació Física a 3r d’ESO – Aprenem de forma original

Ja en ple 1r trimestre, l’alumnat de 3r d’ESO, dins d’Educació Física, es troba immers en la cursa de tanques la qual forma part dels continguts de treball del curs, dins de la temàtica d’atletisme, tal com podeu veure en la següent fotografia i vídeo.

D’altra banda, treballem la condició física a través de la creació, per part de l’alumnat, de les seves pròpies rutines d’entrenament segons el mètode Tabata, així com els seus exercicis de salt de corda individual. Si us fixeu, les i els estudiants cerquen recursos amb material quotidià, com són les seves motxilles -carregades de llibres i altres utensilis- com el pes de les manuelles que empren per treballar la força i la resistència. A continuació podreu veure un vídeo i diverses fotografies d’aquestes dinàmiques.