Dones de la Ciència

Per commemorar el dia 8 de març o el Dia Internacional de les Dones, conjuntament a la gravació del lipdub (on van participar membres de tota la comunitat educativa del centre), els alumnes de 1r d’ESO, a l’hora de tutoria varen estar aprofundint en els valors vinculats a aquesta diada.
Per grups, van reflexionar i investigar sobre les dones, que en el seu moment, van fer aportacions importants a l’àmbit de la ciència i van estar creant uns petits murals que sintetitzaven la seva recerca.
La setmana passada, ja es va muntar l’exposició d’aquests murals que podem contemplar a la planta baixa del nostre centre. A la segona planta també podem visualitzar el treball vinculat a les Dones de la Ciència i les Dones de l’Art que es va realitzar anys acadèmics anteriors.

Esperem que aquestes propostes puguin ajudar al nostre alumnat i a tota la comunitat educativa a conscienciar sobre el respecte i la igualtat entre dones i homes en el món científic, cultural i acadèmic.