Concurs literari Sant Jordi 2021

Els Departaments de Llengües (anglesa, alemanya, catalana i castellana) convoquem el Certamen Literari de Sant Jordi, d’acord amb les bases següents:
1. Podran participar-hi els/les alumnes, el professorat, el PAS del centre i els pares i mares dels nostre alumnat.
2. Els treballs poden ser en català. castellà. anglès i/o alemany. Categories:

a.  NARRATIVA: L’extensió màxima dels treballs ha de ser de 6 planes, 6 fulls per una cara o 3 fulls per 2 cares.

b. POESIA

c. MICRORELATS:  400 caràcters màxim ( amb el títol i espais inclosos ).

d. VIDEOCLIPS I CURMETRATGES: màxim 4 minuts.

1. Les categories són les següents:

Grup A: 1r cicle ESO – Grup B: 2n cicle ESO – Grup C: Batxillerat – Grup D: Cicles Formatius – Grup E: Pares i Mares, Professorat i Pas.

4. S’hauran de presentar amb ordinador. El/la concursant escriurà el pseudònim, la categoria, el grup al qual es presenta. En un sobre tancat, farà constar el títol, el pseudònim, el curs, el nom i els cognoms.
5. L’alumnat ha de lliurar els treballs als professors/es de la llengua corresponent fins el dimecres 7 d’abril de 2021. Els pares i mares poden deixar-los a Secretaria, deixant constància de la llengua que han utilitzat.
6. Els treballs de tema lliure, originals i inèdits, seran d’un sol autor/ autora (excepte els videoclips i curtmetratges que podran ser grups de 3 alumnes)
7. Els treballs podran anar acompanyats d’una il·lustració sobre el tema del conte, narració, poema o microrelat.
8. El jurat estarà format per professorat dels Departaments esmentats.
9. El veredicte es farà públic el dia de Sant Jordi (Divendres, 23 d’abril de 2021).
10. Els premis consistiran en vals per a compres a l’Abacus
PDF de les bases (clica la imatge)