La Romànica amb el concurs Pinta La Marató

Durant el primer trimestre els alumnes de 3r d’ESO de l’INS La Romànica han tornat a participar en el concurs Pinta La Marató que, enguany, aborda el tema de la salut mental (pòster i fulletó informatiu). Els sis grups a les hores de Tutoria han estat immersos en l’elaboració d’un cartell, on quedava reflectida la temàtica proposada per la Fundació de La Marató. Aquests cartells s’han exposat a la planta baixa i a la primera planta del centre. A més a més, els alumnes de 3r van poder gaudir d’una sessió divulgativa realitzada per Marc Grifell Guàrdia, psiquiatre expert en aquest àmbit, el passat dilluns 13 de desembre.

Des d’aquí, agraïm la participació i implicació de l’alumnat d’aquest nivell i us mostrem els cartells guanyadors del nostre solidari nivell de segon cicle, així com imatges de l’exposició i les guardonades.