Castanyada 2019

Aquest curs hi ha hagut un canvi de format en les activitats extraescolars de la Castanyada. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO han participat en la tradicional gimcana, amb divertides activitats al centre, i l’alumnat de 3r i 4t d’ESO han fet una sortida de tutoria, per nivells, per gaudir de la natura i potenciar les relacions grupals. L’alumnat de 3r d’ESO ha fet una sortida a La Mola i el de 4t d’ESO a Sant Celoni.

Us mostrem un parell de fotografies de la recollida dels premis de la gimcana. A la part superior podeu veure el lliurament del segon premi, on els premiats i premiades han estat: Laura García, Héctor Sánchez, Irene Moreno, Mohamed Touil, Safae El Aissaoiu i Tatou Diallo. A la part inferior hi teniu els nois i noies que han guanyat la gimcana amb el primer premi, que són: Judit Arruego, Lara Murcia, Paula Fernández, Edgar Aranda, Sonia Díaz i Nicole Valerio.

A totes i a tots, l’Enhorabona!