CARNESTOLTES 2021

El divendres 12 de febrer de 2021 no l’oblidarem pas: vàrem celebrar CARNESTOLTES, adaptant-nos a les circumstàncies, però el més important és que ens vam disfressar, vam riure i vam ballar.

Un darrere de l’altre, els diferents grups-classe van gravar les seves coreografies i, una vegada valorades, el dia 19 a l’hora del pati ja es van poder anunciar els grups guardonats.

Volem agrair a totes les persones que han configurat el jurat la seva dedicació, ja que han fet una gran tasca gens fàcil. Un jurat que ha estat format per tota la comunitat educativa, sense excepcions: alumnes, mares i pares, PAS i docents de PFI, FP, ESO i Batxillerat. Gràcies pel vostre temps!

L’Adrià Ortiz ha fet arribar el vídeo de cada grup a la seva tutora o tutor perquè el puguin veure i gaudir a classe, tal i com es va acordar amb l’alumnat, però us podem fer un tastet de la celebració del Carnestoltes, que també podeu veure a l’Instagram de l’institut:

I, sense estendre’ns més, els grups guanyadors han estat:
  • 1r ESO D
  • 2n ESO D
  • 3r ESO D
  • 4t ESO C
  • 1r BAT A
Gràcies a totes per fer-ho possible!

Us compartim el vídeo de Carnaval del professorat, per tal que no us oblideu de somriure!

Gràcies a tota la comunitat educativa per mantenir viva la flama del Carnaval!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *