CARNESTOLTES 2019!

Un Carnaval espectacular!

Com sempre, després de la Rua pels carrers del Barri de La Romànica, van tenir lloc al gimnàs les actuacions dels diferents grups participants en el Concurs de Carnaval 2019. Abans del concurs, però, alguns professors i professores vam fer la nostra actuació, amb l’objectiu de gaudir del moment i de provocar les rialles de l’alumnat, enguany inspirats en el Japó, disfressats i disfressades de geishes i sumos.

Si voleu admirar la cultura japonesa i riure una mica, aquí teniu el vídeo!:

ACTUACIÓ PROFESSORAT GEISHES I SUMOS

L’enhorabona a tots els grups i persones que heu participat en aquesta activitat extraescolar disfressant-vos o participant a les coreografies i, sobretot, als grups que heu quedat guanyadors del Concurs de Carnestoltes 2019, que han estat: 1r A d’ESO, 2n C d’ESO, 3r E d’ESO, 4t A d’ESO i 1r de Batxillerat.

Voldríem destacar també l’art que va mostrar l’Alejandro Garcia Garcia de 2n C d’ESO ballant flamenc amb una ballarina convidada.