Campanya de donació de SANG

Els dies 15 i 16 d’abril de 2021 tindrà lloc la primera campanya de donació de sang que farem a l’Institut La Romànica, amb la ajuda imprescindible del Banc de Sang i Teixits (BST). La donació tindrà lloc de 10 a 14 i de 17 a 21 hores a una carpa que s’instal·larà a l’aparcament de l’institut.

Des de Cicles Formatius porten ja un parell de mesos treballant intensament en aquesta activitat a diferents nivells amb el conjunt de l’alumnat del centre.

Des d’aquí volem agrair a la Cristina Garcia Carreira, alumna de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat, la il·lustració realitzada per al cartell de la campanya.

Esperem que la campanya sigui tot un èxit i que pugui esdevenir una activitat amb una periodicitat biannual, com a mínim, dins de l’institut, per promoure la concienciació i importància de la donació de sang entre tota la comunitat educativa.

Recordeu que moltes seran les persones es beneficiaran de la vostra col·laboració.

“Uns instants per a tu, una vida per a mi”

Dona el millor de tu, dona sang. No t’ho pensis!