Aprenem dels serveis socials

El dimecres 27 d’octubre, els alumnes de 3r D, E i F de l’ESO van anar de sortida a la parròquia de Santa Maria de Barberà del Vallès. Allà van visitar l’Obra Social de la Parròquia, que s’ocupen de donar roba a aquelles persones que ho necessiten, i l’Obra de Socioalimentació Laura, on, aquelles persones amb pocs recursos econòmics, poden emportar-se aquells aliments que necessitin i pagar amb un carnet de punts. L’Obra de socioalimentació Laura està organitzada com si fos un supermercat, de manera que els usuaris no se sentin diferents. Així, els alumnes van aprendre la importància que té la donació a la nostra comunitat.