Ambientació Castanyada 2021

La jornada festiva del divendres 29 d’octubre va estar contextualitzada i ressaltada per la decoració pròpia de la Castanyada on, a més d’organitzar-se variats jocs i de muntar-se diferents paradetes de menjar i altres productes, l’exterior es va ambientar amb un cementiri i l’interior (passadís, parets i portes, i algun interior d’aula de la planta baixa), amb diferents elements propis d’aquesta festivitat, com ara representacions de la mort, calaveres i fantasmes, teranyines i ratapinyades, carabasses, creus, etc.
Aquest context, inspirat en l’antiga festa ritual funerària que se celebrava per Tot Sants, ha estat possible gràcies al treball i l’esforç de tota la comunitat educativa. Agraïm i felicitem els alumnes de 3r d’ESO i l’alumnat de PFI que han participat en aquesta ambientació, així com l’AMPA-AFA, les nostres companyes de secretaria i consergeria i el personal de neteja.