La Romànica amb el concurs Pinta La Marató
Durant el primer trimestre els alumnes de 3r d’ESO de l’INS La Romànica han tornat a participar en el concurs Pinta La Marató que, enguany, aborda el tema de la salut mental (pòster i fulletó informatiu). Els sis grups a les hores de Tutoria han estat immersos en l’elaboració d’un cartell, on quedava reflectida la […]
La Romànica amb el concurs Pinta La Marató Llegeix més »












