Campanya de donació de sang a l’INS La Romànica

En poc més de deu dies tindrà lloc la 2a Campanya de donació de sang que farem a l’INS La Romànica amb l’ajuda imprescindible del Banc de Sang i Teixits (BST). Haurem estat un mes treballant aquesta activitat a diferents nivells amb el conjunt de l’alumnat del centre: 3r ESO, PFI i FP.

L’alumna de 3r E, Fatima Asselman Auhayad, ha sigut la guanyadora del cartell per a la campanya de donació de sang amb el lema Sang per a tu, vida per a un altre. Dona sang!, que va ser escollit, per part de l’alumnat d’FP, entre els cartells que han elaborat els alumnes de 3r d’ESO dins de l’assignatura d’Aprenentatge i Servei. Des d’aquí, tot l’equip educatiu del centre li volem donar la nostra enhorabona, al mateix temps que agrair-li la seva participació.

El cartell guanyador de l’alumna ha estat enviat al BST (Banc de Sang i Teixits) perquè puguin fer les impressions dels cartells per a la campanya del nostre institut.

Fatima Asselman Auhayad, 3r E.

Donació de sang:

La campanya de donació de sang es durà a terme al gimnàs del nostre institut els dies 2 i 3 de març en el següent horari:
Dimecres dia 2 de març de 17 a 20 h Dijous dia 3 de març de 10 a 14 i de 17 a 20 h

Igualment, us fem arribar una adreça directa per tal de fer més fàcil la inscripció com a donant a tothom que així ho desitgi:

Adreça directa per inscriure’s a la donació de sang (dimecres i dijous).

Aquesta activitat s’ha realitzat amb l’objectiu de promoure la conscienciació i la importància de la donació de sang entre tota la comunitat educativa.

Gràcies per la vostra ajuda i col·laboració!