Extraescolars

CASTANYADA’18

(dimecres 31 d’octubre)

CARTELL CASTANYADA 2018

Com en els darrers cursos, aquest també està previst organitzar per la castanyada una GIMCANA pel centre.

ABANS DEL DIA 31 D’OCTUBRE l’alumnat haurà de fer grups de 6 alumnes (no cal que siguin del mateix grup/classe). Hi haurà dues categories:

CATEGORIA 1 – Alumnes de 1r i 2n d’ESO
CATEGORIA 2 – Alumnes de 3r, 4t d’ESO i batxillerat

Inscripcions durant el SEGON PATI al vestíbul (davant la porta de sortida al pati):
– Dilluns, 22 d’octubre
– Dimarts, 23 d’octubre
– Dimecres, 24 d’octubre

Llistes dels grups
– El divendres, 26 sortiran les llistes dels grups amb el número corresponent (durant el segon pati) es podran reclamar possibles errors en les llistes

PROVA INICIAL O PROVA “0”
– El dimarts, 30 d’octubre durant el segon pati, un dels membres del grup, haurà de passar pel vestíbul a recollir les instruccions de la gimcana i un sobre amb la primera prova, element que hauran de portar tots els membres del grup i és puntuarà al control 0 el dia 31.

BATXILLERAT:

L’alumnat de 1r de batxillerat han estat preparant les proves de la gimcana, i estaran a cadascuna de les proves de controladors.També hi haurà a cada prova un/a professor/a per supervisar la prova.

L’alumnat de 2n de Batxillerat farà classes normals tot el mati, a les seves aules habituals. Si hi ha alguna de les aules d’optatives que estesin ocupades per alguna prova, es poden utilitzar les aules del tercer pis, on intentarem no posar cap prova.