25N-Per una vida lliure de violències masclistes!

Ahir, 25 de novembre de 2021, vàrem commemorar el Dia internacional per l’eliminació de la violència vers les dones i volem que totes les accions i actes que es generen al voltant d’aquesta data s’estenguin a tots els dies de l’any. La lluita per una vida lliure de violències ha de ser diària.

Amb aquest fragment s’iniciava el manifest aprovat per les administracions i institucions del país, el qual hem compartit i difós a la nostra comunitat educativa i a la ciutadania de Barberà del Vallès.

Davant de l’Ajuntament, quatre alumnes representants dels quatre instituts de Barberà del Vallès, acompanyades pel regidor de cultura i l’alcalde del municipi, han reafirmat que la nostra ciutat és una ciutat feminista i que per a totes nosaltres el 25N és tots i cadascun dels dies de l’any. Tot un honor haver compartit aquest espai de reivindicació i reafirmació de valors amb l’Institut Can Planas, l’Institut Bitàcola i l’Institut Escola Can Llobet.

Paral·lelament, a la mateixa hora, la nostra comunitat educativa es concentrava al pati per sentir el text del manifest a través de nou alumnes de diferents cursos del centre.

Des d’aquí volem reiterar tot el suport i la nostra empatia a les supervivents i el seu entorn. No podem continuar consentint que les dones visquin amb por, amb la llibertat coartada per l’amenaça d’unes agressions sexuals que ja haurien d’estar desterrades d’una societat democràtica i lliure. Les violències sexuals atemptem contra el principi de llibertat individual.

Per una vida lliure de violències masclistes!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>