Visita a Lleal dels alumnes de cicles formatius

El nostre alumnat del Cicle Superior de Fabricació de Productes Farmacèutics, Biotecnològics i Afins, després de més d’ un any de suspensió obligada de les visites formatives a empreses del sector farmacèutic i afí degut a la crisi sanitaria creada pel COVID, ha assistit a una sessió formativa a l’empresa de maquinària farmacèutica LLEAL S.A. a la població de Granollers. Va resultar una visita molt interessant i enriquidora per ells i els professors acompanyants, ja que van veure in situ, per primera vegada, diferents tipus de maquinaria com granul·ladores, mescladores de sòlids, emulsionadores, tamissadores, assecadors, reactors, i finalment, van poder fabricar una crema de mans emprant una emulsionadora real per a planta pilot.

Text Emi Onsurbe