Un matí al golf!

20170425_112456

L’alumnat de 1r d’ESO va poder disfrutar els dies 25, 27 i 28 d’abril d’una jornada de baptisme de golf.

Ens vam desplaçar al camp de Golf Sant Joan de Rubí, que és el club de referència que la Federació Catalana de Golf ens ha adjudicat com a institut, per tal de participar al programa “Golf a les escoles”, del qual ja fa 3 anys que en formen part.

IMG_20170428_122116

L’alumnat va poder practicar el “swing” (colpeig de la pilota amb moviment pendular del cos i cop llarg), el “putt” i l'”approach”  (cops que es fan directament al “green”, el forat on s’ha d’introduir la bola).

20170425_124151

També vam gaudir molt veient una exhibició de swings amb efecte que ens van oferir els monitors Luís i Adrián, tots dos professionals en actiu.