Un matí al golf!
L’alumnat de 1r d’ESO va poder disfrutar els dies 25, 27 i 28 d’abril d’una jornada de baptisme de golf. Ens vam desplaçar al camp de Golf Sant Joan de Rubí, que és el club de referència que la Federació Catalana de Golf ens ha adjudicat com a institut, per tal de participar al programa […]
Un matí al golf! Llegeix més »



