COB-Orienta

20170405_082020

Els dies 5, 6 i 7 d’abril, l’alumnat de 3r A i 3r B del centre, i alguns alumnes de 2n d’ESO, han assistit a les jornades del COB-Orienta.

Es tracta d’un programa de l’Ajuntament de Barberà del Vallès que es duu a terme a les instal·lacions de Barberà Promoció, a la Torre d’En Gorgs, dirigides bàsicament a l’alumnat de 3r d’ESO, per tal d’orientar-los des del punt de vista ocupacional.  Els tallers han estat molt diversos (mecànica, cuina, esports…).

20170405_082804

Hi va participar alumnat des dos instituts de Barberà i les valoracions fetes tant per l’alumnat com pel professorat acompanyant sobre els tallers d’aquesta estada han estat molt positives.