Departament de Llengües Estrangeres

Anglès:

L’anglès s’ofereix com a matèria obligatòria al llarg de l’ESO i el batxillerat

La matèria de llengua anglesa disposa d’una hora de desdoblament a la setmana per treballar les competències comunicatives escrites i orals més eficientment. A la classe entra un altre docent d’anglès per treballar conjuntament i poder fer una docència més individualitzada.

Les activitats didàctiques i sortides són:

• A 1r d’ESO i 2n d’ESO tenim l’actuació de MAGIC MAG. Aprenem anglès cantant tots junts.
  • A 3r d’ESO podem trobar varis tallers musicals en anglès per millorar el nivell de forma dinàmica.
  • A 4t d’ESO i 1r Batxillerat es fa un projecte eTwinning en llengua anglesa

Francès:

El francès el comencen a estudiar tots els alumnes de 3r d’ESO i és una matèria optativa al 4t curs de l’ESO i batxillerat.

Els alumnes que fan l’optativa de francès de 4t d’ESO i batxillerat fan una sortida de dos dies a una ciutat francesa.

departament-didiomes

L’Institut Jonqueres participa en el Pla de suport a l’aprenentatge de llengües de l’Ajuntament de Sabadell i això inclou:

• Auxiliar de conversa: un nadiu britànic ve al nostre centre per fer activitats orals amb grups reduïts, així els nostres alumnes poden practicar l’expressió oral anglesa.
  • Alguns alumnes de batxillerat també gaudeixen d’un curs intensiu gratuït al juliol.
  • Cada dos cursos alumnes del nostre centre aconsegueixen una beca per cursar anglès i/o francès durant dos anys a escoles d’idiomes de la ciutat.

També treballem perquè cada any els nostres millors alumnes es presentin al concurs d’anglès The Fonix per motivar l’aprenentatge de la llengua.