Extraescolars Jonqueres 2021-2022

Hola,

A continuació us informem de l’oferta d’extraescolars d’aquest curs 2021-2022, que està plena de novetats:
  • L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) ha organitzat activitats extraescolars de suport a l’estudi, d’anglèsartístiques i musicals a l’institut. Cartell adjunt amb tota la informació). Inscripcions a l’Institut Jonqueres!
  • L‘Associació Esportiva Escolar (AEE) Institut Jonqueres proposa Esports d’Equip, com Voleibol, korfball o futbol i Gimnàstiques, com acrobàcies o crossteen, entre d’altres. Més informació a la imatge adjunta. Inscripcions aquí!
  • També s’ofereix l’activitat “Aprenem Famílies en Xarxa” (AFEX) de Casa Àsia i Fapaes, dirigida a famílies migrades que volen aprendre català o castellà i a l’alumnat que vulgui fer voluntariat. Inscripcions a l’Institut Jonqueres!
  • I l’extraescolar de robòtica, programació i pensament computacional de l’empresa Codelearn, inscripcions aquí!  Es farà un tastet gratuït el 22 de setembre a les 16h, aviseu als tutors/es o a coordinació informàtica si hi assistireu.

Beques Material i Llibres curs 20/21

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que els centres van rebre entre finals de juliol i principis d’agosts els imports de les beques del curs 20/21. Com sabeu les famílies que esteu al dia dels pagaments rebreu l’import complet de la beca concedida (69€). Si teniu quotes pendents, se us retornarà la part proporcional. Lamentem el retard en el retornament de les beques, però com sabeu no és responsabilitat nostra. Els centres no podem tornar uns diners que no són nostres i que no tenim.

L’alumnat que el curs passat va rebre la beca de l’Ajuntament de Sabadell, rebrà un full explicatiu. Aquest té una part que s’ha d’omplir amb el titular i el número de compte bancari on vulgueu rebre la transferència. Recordeu que només es retornarà a aquelles famílies que estan al dia amb els pagaments del curs passat.

Les beques d’aquest curs 21/22 encara no s’han resolt. Quan estiguin resoltes, els llistats es publicaran al web del centre. El funcionament serà el mateix. Rebreu un full que ens retornareu amb les dades bancàries un cop els centres tinguem els diners. Recordeu per aquells que encara no heu fet efectiva la quota d’aquest curs que teniu fins al dia 15 de setembre per pagar la quota bonificada gràcies al Programa de Millora de les Oportunitats Educatives (PMOE). A partir del 16 de setembre la quota serà sense bonificació (90€ material i llibres).

Salutacions cordials

L’Equip Directiu

Estades d’immersió lingüística en llengua anglesa

Del 12 al 16 de juliol alumnat de 2n i 3r d’ESO està gaudint d’unes estades d’immersió lingüística en llengua anglesa a l’alberg La Molina. Aquesta activitat forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançada pel Fons Social Europeu 2014-2020.

“L’FSE inverteix en el teu futur” #ESTFSE21

Al Jonqueres volem aprofitar el juliol per obrir el pati al barri i que el jovent que ho desitgi pugui gaudir-lo, és per això que a continuació trobareu aquest qüestionari per saber si us agradaria venir i si és així, quins dies i horaris preferiríeu. Omplir el qüestionari no implica cap compromís, és només per conèixer la vostra opinió.

Els dies que s’obrin els patis, el Guillem, dinamitzador del programa d’Instituts Oberts al Jonqueres, facilitarà pilotes i apuntarà a les persones que hi participin per poder avisar en cas d’alguna incidència per COVID-19.

Moltes gràcies!

Clica a la imatge per accedir-hi