Tanquem per vacances!

Des de l’Institut Gabriela Mistral us desitgem molt bones festes i que el 2021 ens deixi descobrir novament els somriures.

Gràcies i bones festes!!!

Ciutat Gabriela

Durant aquest primer trimestre de curs, els alumnes de primer d’ESO han desenvolupat un projecte a les hores de tecnologia, un projecte obert que s’ha realitzat de manera COOPERATIVA, aportant cada un dels alumnes allò que podia segons les seves capacitats. Finalment han aconseguit construir una supermaqueta d’una ciutat, a la qual hem anomenat CIUTAT GABRIELA.

Si voleu veure què hem fet, com ho hem fet i el resultat de tot plegat, podeu gaudir del vídeo:

Bones festes!

Activitats amb el finançament del Fons Social Europeu

El centre ha rebut un ajut de 9000€ del fons POEFA (Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat) a través del Departament d’Educació.
Aquesta dotació econòmica es destinarà a la consolidació de diferents projectes que es duen a terme a l’institut:

Setmana de la Ciència i la Tecnologia (SCT 2020)

Del 16 al 20 de novembre celebrarem la Setmana de la Ciència i la Tecnologia (SCT) 2020 a l’Institut.
La SCT és un projecte que es desenvoluparà en els diferents nivells de l’educació secundària obligatòria. Esperem que la gaudiu molt!
Programació d’activitats principals:
1r d’ESO Estudi i construcció… Llegeix més»

Ieduca – Control assistència.

Bon dia,
degut a un problema amb la xarxa informàtica que depèn del Departament d’Educació, és possible que no es pugui realitzar correctament la gestió de l’assistència de l’alumnat a través de la plataforma ieduca. S’hi està treballant per resoldre-ho amb la màxima brevetat.
Disculpeu les molèsties.