Sortida Fira Santa Llucia

Dijous passat, dia 10 de desembre, els alumnes de 1r d’ESO C, van gaudir d’un dia magnífic visitant la Fira de Santa Llúcia a Barcelona. Aquesta visita va ser el premi per ser l’aula guanyadora de les Aules Netes de Primer.

Durant el matí, i aprofitant l’excepcionalitat del moment, amb un centre de Barcelona pràcticament buit, van aprofitar per visitar, a més a més, la Catedral de Barcelona, la plaça del Rei, l’Arxiu de la Corona d’Aragó, el carrer del Bisbe, la plaça Reial, les Galeries Maldà (on els alumnes van xalar de valent amb les botigues més freaky de Barcelona), la plaça del Pi, la plaça de Sant Felip Neri, la plaça de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya. Van acabar baixant per les Rambles fins al monument a Colom i van finalitzar la passejada pel Passeig Marítim.

Un matí intens, agradable i divertit.

Aquesta sortida va poder-se fer amb autocar gràcies a la col·laboració de l’AMPA de l’Institut.