Viatges

1r d’ESO

Colònies de dos dies, al primer trimestre, amb l’objectiu de conèixer el nous companys i companyes i treballar les dinàmiques de grup.

2n d’ESO

Colònies de tres dies al tercer trimestre, vinculades al treball de síntesi i amb el mar com a centre d’interès.

3r d’ESO

Colònies de 3 dies durant el segon trimestre, íntegrament en llengua anglesa.

4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO, com a final de curs i d’etapa, realitza un viatge a Cantàbria. Els nostres alumnes gaudeixen d’un viatge organitzat de cinc dies amb activitats lúdiques, esportives i culturals: surf, tirolines, senderisme pels Picos d’Europa, visites a Santander, Santillana del Mar, Cabárceno, Pamplona i Bilbao.

Aquí podeu veure un vídeo del viatge del curs (21-22):

Batxillerat

Viatge d’estudis a una ciutat europea, habitualment Londres per promocionar la pràctica de la llengua anglesa. Aquest viatge es fa durant el 1r curs de Batxillerat.