Qui som

L’IES Gabriela Mistral es troba al barri de la Guàrdia, a Sant Vicenç dels Horts. Va començar a funcionar de manera provisional a les instal·lacions municipals de la foneria al 1996 per a donar resposta a les necessitats de places escolars que tenia la vila. Comptava amb 117 alumnes, en quatre grups de 1r d’ESO, 10 profesors, 1 conserge i el personal de neteja.

Desde l’any 1999 disposem del nou edifici, on actualment atenem prop de 800 alumnes entre ESO, Batxillerat, Cicles formatius i IFE, amb un equip humà de poc més de 100 persones entre personal docent, d’atenció educativa i d’administració i serveis.

Podeu veure els grups i l’oferta educativa del centre en els apartats corresponents d’aquesta mateixa web.