Aules netes

Aules netes 1r i 2n d’ESO

AULES NETES, ORDENADES I EDUCADES 2019-20

Iniciem el projecte d’aules netes, ordenades i educades 2019-20. A partir d’aquesta setmana (segona d’octubre) i fins a final de curs els alumnes de 1r i 2n d’ESO participaran en la 5a edició del concurs AULES NETES, ORDENADES I EDUCADES, en el qual es valorarà l’estat d’ordre i neteja de les aules, el comportament dels alumnes a l’aula i accions mediambientals extres quan es realitzin.

Bases principals del concurs:

• En el projecte participen els grups de 1r i 2n d’ESO.
  • Es valorarà l’ordre i la neteja de les aules: taules i cadires ben col·locades i netes, l’estat de la pissarra digital i de guix, l’estat i ús de les papereres, terra net i sense papers…(total 10 punts). El personal de neteja també avalua les aules i omple una taula que lliura a la coordinadora mediambiental un cop a la setmana (total 6 punts). Al finals de cada trimestre també es tindrà en compte el comportament dels alumnes.
  • El grup de cada nivell amb més puntuació obtindrà un premi al final del trimestre que determinaran la coordinadora del projecte i l’administradora del centre.

Molta sort a tots els participants!!!

Aules netes 3r ESO

AULES NETES I ORDENADES. ESCOLA VERDA 2019-20

Per segon any comencen un nou projecte d’aules netes i ordenades-Escola Verda per 3r ESO. A partir del 7 d’octubre i fins a final de curs els alumnes de 3r d’ESO participaran en la 2a edició del concurs AULES NETES I ORDENADES-ESCOLA VERDA, en el qual es valorarà l’estat d’ordre i neteja de les aules (en tots els trimestres) i es participarà en diferents projectes i concursos relacionats sobretot amb residus i altres temàtiques mediambientals.

Bases principals del concurs:

• En el projecte participen tots els grups de 3r ESO.
  • Es valorarà l’ordre i la neteja de les aules: taules i cadires ben col·locades i netes, l’estat i ús de les papereres, terra net i sense papers, l’estat global de l’aula…Els delegats verds podran participar en el control de l’avaluació.
  • També es valorarà la participació en concursos i projectes, com per exemple activitats de comunicació i sensibilització sobre la prevenció de residus. Participació en el concurs de guarniments nadalencs amb materials reciclats, participació en el projecte Let’s clean up Europe…
  • Participació en la Setmana Europea de la prevenció de Residus 2019.
  • La puntuació actualitzada es podrà consultar a la pàgina web del centre entre divendres i dilluns. A més cada aula disposarà d’una taula avaluadora en el suro de la classe.
  • El grup classe de 3r amb més puntuació obtindrà un premi al final del trimestre que determinaran la coordinadora del projecte, la coordinadora de nivell i la direcció de l’Institut.

Ànims i molta sort a tots els participants!!!