L’alumnat de 4t descobreix a l’Esteve Terradas les possibilitats de l’FP

L’alumnat de 4t d’ESO interessat a estudiar un cicle de formació professional el curs vinent ha tingut l’oportunitat de conèixer de ben a prop els atractius d’aquesta opció formativa. Una setantena d’alumnes del Macià han visitat l’INS Esteve Terradas de Cornellà, on els responsables de les diferents famílies professionals els han explicat les característiques d’aquesta via educativa on es proporciona la formació necessària per adquirir la competència professional i el coneixement propis de cada sector. En concret, a l’Esteve Terradas s’imparteixen els cicles d’electromecànica de vehicles automòbils, gestió administrativa, manteniment electromecànic, mecanització i sistemes microinformàtics i xarxes.

En la presentació s’han destacat missatges com la importància d’escollir uns estudis que realment agradin a l’alumnat, les moltes opcions de continuïtat i la bona inserció laboral dels cicles d’FP.

Us recordem que aquests dies es fan les jornades obertes a molts centres educatius de Catalunya. Per exemple, l’Esteve Terradas farà les d’FP de Grau Mitjà i les de PFI (Programes de Formació i Inserció) el pròxim 22 de març a les 18:00 h.