Activitats extraescolars

Durant el curs, els alumnes de tots els nivells veuen complementades les classes ordinàries amb tallers, conferències, debats, visites, obres de teatre, actuacions musicals, museus, etc. Totes aquestes es fan segons les circumstàncies escolars, i procurant que representin la menor despesa possible per a les famílies.

Per exemple, els últims cursos hem fet:

Excursió al Canal Olímpic, visita d’Aigües de Barcelona, Naturpark, CosmoCaixa, CaixaFòrum, tallers sobre alimentació, tallers sobre civisme amb la Guàrdia Urbana, internet segur amb Mossos d’Esquadra, papiroflèxia índia, sexualitat…

Ultra aquestes activitats, al centre se celebren habitualment les festes següents:

1. Castanyada (a l’hora del pati, si l’1 de novembre no cau en divendres ni cap de setmana)
  2. Nadal (l’últim dia de classes abans de Nadal); primer hi ha una tutoria a les aules, amb repartiment de notes i deures, i regals entre companys, i després un concert a la sala d’actes, on actuen els alumnes de les classes de música.
  3. Carnestoltes (sempre en divendres, a partir de mig matí; ball i concurs de disfresses)
  4. Sant Jordi (a partir de mig matí; concurs de pastissos, i lliurament dels premis dels concursos literari, fotogràfic, pastissos, matemàtiques, i altres); got de xocolatada per a tothom, amb melindros
  5. Homenatge als avis que tenen cura dels alumnes (un berenar per a ells, al bar del centre, a finals de curs)
  6. Festa de final de 4t, a finals de juny, amb acte acadèmic a la sala d’actes (discursos i repartiment de fotos), i sopar fred i ball al pati
  7. Festa de final de 2n de batxillerat, a finals de juny, amb la participació d’una personalitat municipal o educativa. Molt emotiva. Acte acadèmic a la sala d’actes (discursos, repartiment de fotos, sorpreses), i sopar al pati i festa

Els alumnes de 2n de batxillerat que marxen de viatge poden organitzar festes lúdiques amb finalitats recaptatòries. Sempre hi ha professors que les supervisen i vigilen.

març 2019

dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
  • CARNESTOLTES
  • 2nbatx bio- limnologia a Can santoi