Dimecres dia 6 de setembre engeguem el curs 23-24 amb un horari especial

El pròxim dimecres 6 de setembre encetem un nou curs, i ho fem amb un horari especial que adjuntem en aquesta imatge. Aquell dia, a cada nivell es farà mitja hora de presentació amb la direcció a la sala d’actes i, seguidament, els tutors/es acompanyaran als seus alumnes a les seves aules, on s’explicaran les normes, els horaris i altres aspectes importants del curs.

Els grups de 2n, 3r i 4t d’ESO faran pati a les 12:00 h, i començaran les classes amb normalitat a partir de les 12:30 h. Només l’alumnat de 1r d’ESO tindrà horari diferent durant els dos primers dies de classe. Batxillerats només faran presentació el dimecres 6 i començaran classes amb normalitat el dia 12 de setembre.

Recordeu que aquest curs canviem el marc horari: l’avancem mitja hora. És a dir, comencem les classes a les 8:00 (màxima puntualitat), mantenim els dos patis, i acabem a les 14:30 h.

Estigueu atents al Dinantia, on aquests dies s’aniran publicant informacions rellevants sobre el curs. I si encara no ho heu fet, us recomanem la subscripció al butlletí de notícies de l’institut (ho podeu fer de manera gratuïta a la portada de la web del centre, a la dreta) amb el vostre e-mail.

Bon inici de curs!